Thursday 20 October 2011

musim baru :)

... assalamualaikum ... 

hye ... salam perkenalan ... aku blogger baru . hihihik ... *baru la sangat . dah nk masok blog yg ke-4 dh . hoho ... yg lain semua dh masok dustbin . almaklumlah ... aku nie tak pandai nk bersyukur la katakan ... semua bnda yg aku ada , bila hado masalah sikit semua aku buang . 1 ja yang aku tak buang ,, my mr.masa depan ... ko giler nk buang yg tu ?? OMG memang tak lah ... sayang beb ... lagipon tu bukan benda . buat apa aku nk buang kan ... haha ,, ok aku tipu . i'm single yaw . :)

btw , untuk musim ni , aku nk cuba perbaharui cara tulisan aku . insyaAllah ... mungkin tak berasa best and ayat aku tak gramatis mahupun lawak , tapi insyaAllah ada isi .. :)







2 comments:

aamalinaazman said...

insyaAllah
teruskan menulis!
chayok2!

suzyana naim said...

hohoho .... thanx !! :)