Thursday 2 February 2012

~~~ ANNASH ~~~

... assalamualaikum ... 

okeyh ... hari ni aku nak menguraikan spekulasi yang bermain di minda para pembaca sekalian (bajet femes yaw) . 

apa itu "ANNASH" ??? 
# is it about combination from my name and my boyfie ??? ngahaha ... 
# or anything else ?? 

yes ,,, i guess memang itulah yang korang fikir ... 

sebab ???
# nama penuh aku Norsuzyana bt. Mohd Naim
# memang tak ada kaitan dengan perkataan "annash"

but ,,, 
korang salah la dear .... you're wrong , that's not like apa yang korang fikir ... 
perkataan "annash" bukanlah berasal daripada kombinasi nama suzyana + ehem3 .... but ,,, it's combination of 'our' capital name ... 

bukti :-

A ~ amirah (puteri nur hazirah)
N ~ najieha (amiera najieha)
N ~ nur (nur zawani)
A ~ amalina / aten (farah amalina / rabiatul adawiyah) #2 orang yang berbeza#
S ~ suzy (norsuzyana)
H ~ hosna (fatin hosna)

got it ?? kan aku dah cakap ,, it's not about me and him . it's about my lebli buddy ... really love them ...much , much , and much !!

for your info jugak , kami ada 1 persamaan yang paling paling paling kami suka . that is PINK !! kalau boleh , semua barang kami nak pink ... tapi , memang mustahillah kan ... tak semua benda yang kita nak , kita akan dapat ... begitulah jugak kasih sayang daripada pakwe ... ecehh ... *ok , aku tipu*

so now , aku rasa setakat ni ja la kott utk hari ni . kalau ada masa nanti , aku akan terangkan dengan lebih detail lagi about annash ni . :) 

... wassalam ... 

P/S : happy with my life now :)

AKU DOAKAN SUZYANA NAIM SERTA RAKAN-RAKAN CEMERLANG DALAM SPM 2012 . AMIN 

No comments: